check
זכיות, פרסים ומלגות | המחלקה לפסיכולוגיה

זכיות, פרסים ומלגות

Prof. Eran Halperin

ברכות לפרופ' עירן הלפרין

31 ינואר, 2024

על זכייתו בפרס מיכאל ברונו לשנת 2023. הפרס מוענק מידי שנה לשלושה חוקרים ישראלים צעירים (עד גיל 50) מטעם יד הנדיב.

ועדת הפרס רואה בזוכים חוקרים מצטיינים שהוכיחו כישרון ויצירתיות יוצאי דופן בעבודתם האקדמית, ואשר זוהו על סמך הישגיהם כבעלי פוטנציאל לפריצות דרך משמעותיות בתחומם. החוקרים הזוכים ניחנים לא רק במצויינות אלא גם נתפסים כבעלי פוטנציאל להשפיע על החיים האקדמיים בישראל, מעבר לתחומי המחקר הספציפי שלהם.

ברכות למצטייני דיקנית ורקטור בהוראה

ברכות למצטייני דיקנית ורקטור בהוראה

31 דצמבר, 2023

ברכות לחברי סגל המחלקה לפסיכולוגיה שנבחרו למצטייני הוראה בשנת תשפ"ג על ידי רקטור האוניברסיטה: ד"ר שירי בן דוד, ד"ר נעם זיגלמן

 

ברכות למצטייני/ות דיקנית בהוראה על פי הערכות התלמידים/ות לשנת תשפ"ג מהמחלקה לפסיכולוגיה:

סגל בכיר: ד"ר שירי בן דוד, ד"ר טלי קליימן

shir ginosar

ברכות לשיר גינוסר יערי

30 אוקטובר, 2023

בימים אלה של מלחמה אנחנו שמחים על כל פיסה של חדשות טובות ונרגשים לברך את שיר גינוסר-יערי, דוקטורנטית במעבדה של פרופ' מאיה תמיר, על זכייתה במלגת אריאן דה רוטשילד לדוקטורנטיות מצטיינות לשנת תשפ"ד.

תכנית אריאן דה רוטשילד לתלמידות דוקטורט שנוסדה בשנת 2009 מעניקה מלגות לתלמידות דוקטורט מצטיינות באוניברסיטות המחקר בארץ בכל התחומים. תכנית ייחודית זו מבקשת לקדם שוויון הזדמנויות לנשים באקדמיה ושילובן בעמדות מפתח בחברה הישראלית, ע"י תמיכה בדוקטורנטיות מוכשרות ובעלות מוטיבציה.

כל הכבוד שיר!

maya_katz

ברכות חמות למיה כץ

28 ספטמבר, 2023

סטודנטית שנה ג' בשילוב פסיכולוגיה-קוגניציה על זכייתה בקטגוריית Highly Commended בתחרות Undergraduate Awards 2023.

התחרות הבינ"ל מיועדת לסטודנטים בתואר ראשון במגוון תחומים - מתמטיקה, פיזיקה, מדעי הרפואה, סיעוד, פילוסופיה, מדע המדינה פסיכולוגיה ועוד. על המתמודדים להציג עבודה שנכתבה במהלך התואר ועומדת בקריטריונים מסויימים (היקף העבודה והציון). חבר השופטים בוחר את העבודות המצטיינות בכל קטגוריה ומי שזוכה במקום הראשון אפילו מוזמן להשתתף בכנס בדבלין.

bushra

ברכות לבושרה מסאלחה

12 ספטמבר, 2023
דוקטורנטית במעבדה של פרופ' נילי מור וד"ר שירי בן דוד על זכייתה במלגת ות"ת לדוקטורנטים בני החברה הערבית לשנת תשפ"ד. מטרת המלגה לאפשר לדוקטורנטים מצטיינים להקדיש את מלוא זמנם ללימודים.
שיר אציל Shir Atzil

ברכות לד"ר שיר אציל לרגל זכייתה במענק ERC Starting

4 ספטמבר, 2023

שיר זכתה במענק על מחקרה בנושא מהו המנגנון הביולוגי והמוחי שגורם לנו להימשך ולהיקשר לאדם מסויים ולא לאחר.

ה-European Research Council הוא מענק יוקרתי שנועד לאפשר לחוקרים להגשים את מטרות המחקר שלהם כמו גם לקדם שיתופי פעולה פוריים ולסייע בשלבים הראשונים של מסחור טכנולוגיות. שיר היא החוקרת השביעית במחלקה שזוכה במענק היוקרתי מאז היווסדו.

Dr. Avi Benozio

ברכות לד"ר אבי בנוזיו

8 אוגוסט, 2023
לרגל קבלת פרס מטעם ארגון ה-BSF על ההגשה הטובה ביותר על ידי חוקר צעיר בגין הצעת המחקר שלו בנושא The Emergence of the Cooperative and Coercive Paths to Power: A Comparative, Cross-Cultural and Developmental Investigation
ISF

ברכות לחברי סגל המחלקה על זכיות במענקי מחקר

30 יולי, 2023

ברכות לחברי סגל המחלקה שזכו בסוף השבוע שעבר במענקי המחקר של הקרן הלאומית למדע (ISF)

הלל אביעזר

נעם זיגלמן

יפתח יובל

רז ירמיה

גל לצרוס

רות מאיו

וכן ברכות לזוכים במענקי המחקר של ו-U.S.-Israel Binational Science Foundation (BSF)

ענת פרי

מאיה תמיר

רם פרוסט

יונתן הפרט

ERIC

פרס הדוקטורט המצטיין של האגודה הבינלאומית לפסיכולוגיה פוליטית

16 יולי, 2023

ברכות לד"ר אריק שומן וד"ר חנה סקרש בוגרי המעבדה של פרופ' עירן הלפרין על זכייתם במקום השני (אריק) והראשון (חנה) בפרס הדוקטורט המצטיין של האגודה הבינלאומית לפסיכולוגיה פוליטית (international society of political psychology).

הדוקטורט של חנה עסק בתגובות של אנשים למצבים שהם נתקלים בגזענות והדוקטורט של אריק עסק בשאלה כיצד מיצרים פעולה קולקטיבית אפקטיבית.

tamar_rector_prize

פרס הרקטור למעורבות חברתית

28 יוני, 2023

ברכות לתמר מחלב, דוקטורנטית במעבדה להתפתחות חברתיתשל אריאל כנפו-נעם שקיבלה בשבוע שעבר את פרס הרקטור למעורבות חברתית.

הפרס ניתן בטקס מרגש בו זכו סטודנטים וסטודנטיות בפרסי רקטור ופרסי דיקן על התנדבות משמעותית ותרומה לקהילה. הפרס ניתן לתמר לציון העבודה החברתית שלה המקשרת בין קשישים לצעירים

התכנית האמנותית כללה גם אנסמבל מוסיקאלי רב תרבותי "תחריר בקמפוס" המהווה בשורה חדשה למפגש רב תרבותי במרחב הציבורי, במסגרתו סטודנטים ערבים ויהודים, דתיים וחילוניים, ניגינו יחד מוזיקה מרחבי המזרח התיכון ועוד.