check
In the Press | המחלקה לפסיכולוגיה

In the Press

ברכת לנועה מולטו

ברכת לנועה מולטו

30 אוקטובר, 2022

ברכות לנועה מולטו, סטודנטית שנה ב' במחלקה לפסיכולוגיה ובמחלקה ליחסים בין לאומיים על זכייתה בפרס הארצי של מלגת פרח על עשייה חברתית יוצאת דופן - במסגרת תכנית יד ביד של היחידה למעורבות חברתית בדיקנט הסטודנטים. התכנית מיועדת לנערים ונערות בסיכון המתגוררים בהוסטלים ברחבי ירושלים.

כל הכבוד על קבלת הפרס, ועל המחוייבות לעשות, להשפיע ולהביא שינוי. אין לנו ספק שבעבודה המשמעותית שעשית במהלך השנה הבאת הרבה אור ותקווה למי שחנכת.

ישר כוח!

ברכות לענת פרי

ברכות לענת פרי

23 אוקטובר, 2022
ברכות חמות לענת פרי לרגל קבלת דרגת פרופ' חבר עם קביעות במחלקה לפסיכולוגיה. ענת, מאחלים לך המשך מחקר פורה, יצירתי ומשמעותי
הפוטנציאל של מעקב אחרי תנועות עיניים ככלי לזיהוי זיכרונות

הפוטנציאל של מעקב אחרי תנועות עיניים ככלי לזיהוי זיכרונות

18 אוקטובר, 2022

ניסיון של אנשים להסתיר את מה שהם יודעים היא תופעה קיימת, בין אם בבית משפט, בהערכות נוירופסיכולוגיות או במערכות יחסים בינאישיות. לניסיונות אלו ישנן לעיתים השלכות משמעותיות, כמו הפללת פושעים או סיכול פעולות טרור. לאור זאת, ישנו ביקוש לכלים אמפיריים, מבוססי תיאוריה, אשר יאפשרו איתור של זיכרונות מוסתרים וימנעו האשמות שווא.

ברכות לפרופ' אוריה תשבי

ברכות לפרופ' אוריה תשבי

2 אוקטובר, 2022

לפרופ' תשבי שנבחרה לנשיאת הסניף האירופאי של האיגוד הבינ"ל למחקר בפסיכותרפיה (President of the European Society for Psychotherapy Research).

התפקיד כולל עידוד שיתופי פעולה מחקריים הבודקים טיפולים יעודיים באוכלוסיות שונות, מחקרי טיפול הקשורים למצבים חברתיים באירופה ( הגירה, טראומה ועוד), ייזום תכנים חדשים בכנסים, השתלמויות ועוד. וכמובן לשים את ישראל על המפה.

בהצלחה!